fbpx

Дизайнер з Бразилії презентував шокуюче лого українського оркестру

Ukrainian Festival Orchestra презентував новий логотип, на якому дириґента викрадають прибульці.

 

Український симфонічний оркестр Ukrainian Festival Orchestra (UFO), який базується у Львівському органному залі, оновив дизайн. На новому лого UFO зображена сцена викрадення дириґента прибульцями (UFO англійською – НЛО).

 

Автором нового бренд-бука оркестру став молодий дизайнер з Бразилії Ґабріель Андерсен. Він працював на НАСА. А у Львів приїхав у рамках програми обміну досвідом Міжнародної молодіжної організації AIESEC. В Органному залі він протягом двох місяців допомагає створювати дизайн для музичних проектів. Ми поговорили з Габріелем про креатив і по те, чому бразилець обрав для першої подорожі за кордон Україну.

 

 – Ґабріелю, розкажи трохи про себе.

 

– Мені 19 років. Я живу в столиці Бразилії, місті, що називається Бразиліа. Вивчаю соціальні комунікації в університеті. Син вчителів. Маю чорний пояс по дзюдо. Закоханий у творчість, вибухи та піцу. Одна з цілей мого життя – подорожувати та пізнавати якомога більше культур світу.

 

– Ти розробив візуальну айдентику для Ukrainian Festival Orchestra. Розкажи, що ховається за картинкою?

 

– Коли мені поставили завдання створити візуалку для UFO, я дуже зрадів. Я мав кілька зустрічей із керівниками проекту, щоб краще зрозуміти бренд, визначити архетипи та розробити ідею. Так народилася історія.
Прибульці прилетіли на Землю і вперше почули музику. Вони в захваті і хочуть якось забрати це на свою планету. Але всі зусилля марні. Їхній бос каже, що звук – це хвиля, яка не поширюється у космосі. Але вони думають: “Ми круті хлопці! Ми зламаємо ці правила!” Тому прибульці вирішили викрасти когось, хто керує процесом творення музики. А хто ж робить це краще за дириґента? Результат – картина, що зображує, як дириґента піднімає вгору жовте світло з корабля прибульців.

 

– Який у тебе досвід як у дизайнера? Чим ти пишаєшся?

 

– З раннього віку я любив грати з мистецтвом: скульптури, картини, малюнки. Коли я вступив до університету, закохався в дизайн і почав досліджувати його. Я багато вчився, це підняло мене на рівень, про який ніколи не мріяв. У 17 років я почав працювати дизайнером. У 18-ть став креативним директором молодої компанії. Після цього почав працювати фрілансером, робив проекти для Rappi, Subway та навіть НАСА. Я дуже пишаюся цим.

 

– Що для тебе дизайн? Як ти працюєш (методи, розвиток, натхнення)?

 

– Дизайн для мене полягає не лише в тому, щоб зробити щось “красиве”. Він повинен бути функціональним. Я працюю над аналізом цільової аудиторії, цілей та розумінням бренду в повній мірі. Я дуже вірю у співпрацю між дизайнером та замовником, і я думаю, що ця спільна робота дає набагато кращі результати, ніж якби вона була окремою.

 

У мене немає фіксованого методу, я завжди намагаюся вдосконалюватися. Але загалом я люблю слухати музику, шукати додаткову інформацію та працювати десь, де спокійно і свіже повітря. Природа – це моє найбільше натхнення: кольори, текстури та форми.

Ґабріель Андерсен, дизайнер, автор нового бренд-бука UFO

– Як на твою думку, дизайн може змінити світ (Україну чи Бразилію) на краще?

 

– Люди є і завжди були візуалами. Дизайн існує для того, щоб організувати цю візуальну інформацію, зробити її зрозумілішою та простішою. І якщо дизайн робить життя людини простішим і кращим, то, певно, це робить і світ кращим.

 

– Розкажи, як тобі ведеться в Україні. Якісь паралелі з Бразилією?

 

– Приїзд в Україну став моєю першою міжнародною подорожжю. Я вражений вашою країною! Люди, архітектура, природа – все! Я приїхав, щоб розвиватися професійно, але отримав набагато більше досвіду.

Знайшов нових друзів, удосконалив англійську і багато чого дізнався про себе.

Молоді українці та бразильці багато в чому схожі. Культура взагалі мало чим відрізняється. Навіть мова схожа в деяких моментах. Я створив список однакових слів українською та португальською мовами (сміється – ред.).

Дякую за все! Україна стала найкращим досвідом мого життя.

Довідково

Ukrainian Festival Orchestra виріс із камерного оркестру Collegium Musicum, який 2014 року заснували дириґент Іван Остапович та культменеджер Тарас Демко. На початку 2018 року колектив пережив фундаментальне оновлення, яке торкнулося складу, репертуару, головної ідеї та відобразилося у назві – Український Фестивальний Оркестр. Ukrainian Festival Orchestra співпрацює зі світовими зірками класичної музики: скрипалями Ноа Бендінкс-Белґлі, Корі Церовшеком, Вадимом Холоденком, Андрієм Гавриловим, Антонієм Баришевським, Сергієм Островським, Джейкобом Шоу, Левом Маркізом, Сігізвальдом Кьойкеном, Теодором Кухарем та ін.

Facebook

comments